Rörd

Hann inte mer än in och läsa min blogg......
Oj 58 nya medelanden =/ shit tänkte jag och
började gå igenom allt!!
Kan säga att det är jätte kul att få mail från
er läsare!!! Och vad fint ni skriver...
Era ord värmer så det gör ont i bröstet!!

Jag blev så otroligt rörd när jag läste
1 av dessa mail och så här stog det i
det mailet:

En otrolig kvinna med två underbara barn.
Älskar att läsa hennes blogg när man får följa
med henne i allt hon gör och att hon delar med
sig utav allt!
MAn kan få läsa allt i från om hennes barn till
texter om hennes lilla syter som ej verkar finnas
vid livet  längre.
Jag känner inte hon, men detta är en sådan VERKLIG
person som jag skulle göra allt för att få ha som vän.
Tänk om fler kunde vara som Linda?!
Hon gör allt för alla andra och glömmer tyvärr bort sig själv.

Skulle vilja ge henne så mycket.Hela världen om det hade varit
möjligt, men ska klura ut vad man kan ge en underbar person som hon.
Jag kommer höra av mig igen!!/Med människa

Vill TACKA så hemskt mycket och jag undrar vem du är??
Kul att du kommer höra av dig igen!! Men jag behöver verkligen
inte ha något!! Jag har mina 2 barn och deras pappa =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0