Alla ❤ - Dag

 Idag är det den 14/2 - 2016 och med andra ord så är det Alla ❤ - Dag idag.
Våran dag blev en lugn och mysig dag här hemma. Först med bara Anton och då blev det lite filmmys och lite fusk med godis en söndag som denna.
Sen for jag iväg och hämtade hem Alexander från hans mormor och morfar.
Då fick dom slappa lite i soffan och kolla på barnkanalen och träna ord/bokstäver på surfplattorna. 
Sen beställde vi hem kinamat och njöt av god mat och
familje mys vid bordet.
Alexander har tyvärr blivit sjuk igen så det blev en tidig kväll för båda barnen, då Anton ska upp till skolan imorgon och Alexander blir hemma med mig då jag är ledig imorgon.
Mer om det imorgon.
 
Nu kryper jag ner i sängen och kollar några av snitt
av solsidan tills jag somnar.
 
Hoppas ni haft en mysig och bra dag idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Filmmys me godis låter najs :)

2016-02-15 @ 00:43:16
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: anneli

det låter ändå som en mysig alla hjärtans dag :)

2016-02-15 @ 20:23:13
URL: http://annelibloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0