31/1-2016

Vad tiden springer förbi mig hela tiden!
Har tänkt skriva här flera dagar men tiden
räcker liksom inte till riktigt.
 
I fredags hade vi fikabjudning för Alexander och
det var min sida av familjen som kom och fikade då.
Sen hade vi fikabjudning på lördagen också för
Alexander och då var det Marcus sida av familjen 
som kom på fika.
På kvällen så var barnen hos deras farmor,
så jag och Marcus passade på att gå på bio.
När vi sedan kom hem på kvällen så fick
vi in Anton hit igen för han var sig inte själv.
 
Söndagen gick i rasande tempo och det
hände en hel del.
Det blev ett besök på akuten och sedan sjukstuga 
här hemma också.
Men mer om det senare, för nu ska jag försöka sova 
lite så man orkar med morgondagen!
 
God natt på er alla ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0