Maj

Då är vi inne i Maj måndad och nu borde väl våren göra sig
hemmastad, men nej solen och våren har lyst med sin frånvaro.
Kollade dock på väderprognosen för idag och det ska bli över 15 grader
så kanske kanske det vänder nu och värmen kommer för att stanna??
 
Igår gjordes köket klart så det är det enda rummet i denna lägenhet som är helt klart,
men vi kämpar på med alla kartonger, påsar och dylikt här hemma.
 
Vi alla trivs som fisken i vattnet här i nya lägenheten så allt så en aningen
lättare =) Samtidigt rullar det på med jobb också så det känns jätte skönt!
 
Imorgon ska jag ta mig till skolan för att bli lite klokare på matten för
på Onsdag måste jag göra ett till prov. =/
Gud vad jag ska andas ut och jubla när detta med matten är över!!
 
Ha en toppen bra dag i det fina VÅRVÄDRET!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0