Stress

Jag börjar ont ana att jag har tagit mig vatten över huvudet.
Hur i alla väders tider ska jag hinna klart med första delen i
M2b tills på Onsdag då jag MÅSTE göra det första stora provet?!
Hur i alla värders tider ska jag hinna klart med 5 teman till innan den
1 April i Akut sjukvården?!
Hur ska jag samtidigt som detta hinna städa,tvätta,packa och dona
här hemma?!
Allt bara för faller just nu och tiden räcker liksom inte till =/
Hur ska jag sedan få ihop det med jobb på sidan av detta? För
jobba måste jag annars står vi där utan pengar sen och det vill/
kan man ju inte!
 
Ja fy tusan, undrar hur långt ner jag dök igentligen?
När ska man börja se ytan då?
Kommer jag någonsin komma upp till ytan igen eller
 är det försnet då?
 
Smarta Linda är i farten igen men denna gång blir hon
nog besegrad med häst längder....
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till! Hade jag bott närmare så hade jag hjälpt dig.

2013-03-13 @ 18:30:31
URL: http://fjarilkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0