Natten

Har precis slagit igen matteboken och det blev allt som allt lite över 22 sidor nu på kvällen si så där bara.....
Barnen sover och jag kan som vanligt inte komma till ro...Jag tänkte att det skulle bli enklare att sova inatt då jag vet att Marcus troligtvis kommer hem imorgon. Så förhoppningsvis är det sista natten jag sover själv inatt nu....
Det vill säga om jag kan somna inatt.
Imorgon blir det att gå upp i tid så man hinner lämna barnen i tid och fixa inför besiktningen. Få se hur många 2:or det blir den här gången då....Jag har alltid en sådan otur att jag alltid får en del 2:or på bilat jag ska besikta. Det är ioförsig första gången jag ska dit med just den här bilen.

nej nu blev det bara en massa strunt skrivet..så jag säger tack och god natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Hoppas du fått lite sömn i natt i alla fall!

2013-02-04 @ 11:47:49
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0