Härligt

Det är så härligt när man har den dära känslan
som gör att man känne sig så glad och lycklig.
Kan det inte bara få fortsätta så nu då?
Turen kanske vill vända och vaea med mig nu!? Istället
för att vara imot mig hela tiden ....
Den som lever få se!
 
Men idag blev jag glatt överraskad när jag kom till handledningen
på skolan =) Beskedet jag fick idag var inte det jag hade räknat med,
 så ja ett glädje skutt och ett djungel vrål på det ni!!
NU kör jag vidare på nästa kapitel och jag håller alla tummar och tår
på att jag klarar det!
 
NU ska jag införskaffa mig lite käk i magen innan hela kroppen
skriker av hunger...
 
Ha en bra och trevlig dag allesammans!
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

vad händer?? =/ har läst lite på fb men inte riktigt vågat kommenterat o fråga osv.. har haft de liiite jobbigt sj för tillfället men jag tror de börjar vända nu.. =D

kram <3

2013-02-21 @ 15:03:31
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0