Fredag

Välkommen härliga Fredag.
Det regnar och det är ruggit men jag är glad ändå =)
 
Kan ny bocka av en av punkterna på att göra listan.
Jag hämtade nycklarna till nya lägenheten idag så
nu är den våran!
Nu kan vi försöka börja flytta över lite saker då och då så
för hoppnings vis så bor man i den nya tills nästa helg!
 
Nu ska jag slänga i mig lite käk och fixa till en sallad att ha med
mig till praktiken för idag gör jag en kväll. Kommer hem efter 22.00 ikväll någon
gång och sedan ska man upp vid 05.00 imorgon igen =) haha
 
Nej men kanske man ska sätta lite fart så man hinner äta och fixa
matlådan innan man lär trycka på gaspedalen =)
 
Huvudvärk från helvetet och en fökylning som bara blir värre
får jag försöka tackla bort idag nu.
 
Tack å Hej så länge!
 
Nya lägenhets nycklarna....
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Roligt med nycklarna!! Mindre kul med fel mattekurs... Hoppas flytten går toppen=)

2013-04-21 @ 12:59:50
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0