Seg

Känner mig lite seg men det ska man väl göra denna 
tid på dygnet kanske =)

Känner mig klar för idag och det är skönt,
oftast går man och lägger sig fast man har
en massa  saker ogjorda och då ligger man och
tänker på det hur länge som helst och dessa
nätter sover jag inte alls bra...
 
Idag sålde jag iväg Antons bilsäng, så nu sover han
på en madrass på golvet fram tills vi har hittat den
rätta sängen att ha inne i pojkarnas rum =)
Antigen blir det en våningssäng eller så blir det
2 st enkel sängar....Jag hoppas att ett köp kan
genomföras senast under helgen.
 
Jag hann klart med allt arbete som skulle vara klart innan
jag skulle hämta barnen på dagiset idag!
Jag åt väldigt goa varma mackor med kantarell stuvning på
till lunch då jag inte hann och glömde helt bort att äta =)
 
Ja jag är nöjd med dagen, med det jag hann fast jag inte
hade orken och energin idag.
 
Blir det denna??
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

när jag var liten har jag alltid tyckt att de är så mysigt med våningsäng , hihi :D

Sv: Ja jag hade en bra går dag , hoppas du också hade de :))
kram

2012-09-20 @ 06:53:31
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: Johanna

Ja hösten är tråkig på det viset!

2012-09-20 @ 09:59:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Härnqvist

Den var snygg! Så mysigt att killarna har rum ihop :)

2012-09-20 @ 12:46:19
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0