Trötter

Jag har varit väldigt trött på senaste tiden
och idag försov jag mig till och med, det
händer inte ofta i vanliga fall!
 
Fast att jag varit som en vandrande zombie så har jag
gjort väldigt mycket. Har fixat en hel del här hemma.
Fixat med skolan och inför avslutningen på fredag.
Och fixat med arbeten hit och dit...
Ja igår (söndagen) och idag så känner jag att jag
gjort mer än vad jag brukar =)
 
Får se sen om det blir uppskattat =)
Nu har jag bara 1 sista arbete kvar att skriva och skicka in till
läraren, får se om jag hinner fixa till det idag eller om jag
gört det en annan dag..
 
Imorgon blir det att vila för det vankas nattjobb för min del..
 
Nej nu ska jag kila iväg och hämta hem mina busungar =)
Sedan åker vi nog och hälsar på deras morfar idag!
 


Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Vad duktig du är som trotsar tröttheten! ;-)

2012-12-10 @ 16:09:50
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej fina! Kikar bara in och lämnar några ord. Hoppas på att allt är fint med er och att ni alla fått vara friska det senaste. Har inte alls haft tid till bloggandet och läsandet, antar att livet kom emellan, men hoppas verkligen att det inte dröjer lika lång tid tills vi hörs igen. Ta hand om dig/er! Kramar från en gammal bloggläsare ;)

2012-12-11 @ 22:04:15
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0