Dagar

NU är julstressen över och alla jobb dagar förbi!
NU kan jag blicka framåt och njuta av dessa sista
dagar som är kvar på detta år, året 2012!
Snart får vi välkommna ett nytt år och  det året
hoppas jag kommer med roliga överraskningar
för både stora och små =)
 
Vädret pendlar mellan -2 grader till - 15 grader så kroppen
har fått ett spratt och förskylningen med kropps ont är på
besök men inte hindrar det mig från att njuta av livet!
 
Igår var jag iväg med barnen och åkte skridskor, det
tog 15 minuter sedan hade Alexander lärt sig åka!!
NU vill han åka hela tiden så jag vet då vad vi ska
göra under helgen nu när även herrn i huset är ledig! =)
 
Nu ska jag fixa till lite här hemma och åter gå till mitt
mys under en varm filt här hemma i det kalla vädret.
 
På åter seende!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0