6 December 2012

Bara 1 vecka kvar sedan är jag utbildad USKA....
Sedan fortsätter jag mitt race och pluggar på =)
Fick hem papper idag om att jag blivit antagen till
alla 4 kurserna jag sökte och att jag kommer få
studie-bidrag för dessa kurser också!
 
Jobben rullar in just nu, det var ju i November jag behövde jobba!
Nej då fick jag inte jobba alls, men nej nu har jag 3 nätter bara första
veckan in på December månad liksom..

Jaja blir en fin lön i Januari sen då !
 
Nu ska jag smälta att jag fick MVG i handledningen och
försöka vila så jag är lite med i natt =)
 
Fler recept kommer, har inte haft tiden till att skriva ner
dom just nu...
 
 

 

Kommentarer
Postat av: rumptott

exakt.. kram <3

2012-12-06 @ 19:40:41
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0