13 December 2012

Idag vart det skolan och hade den sista lektionen,
avslutade detta med ett MVG i hela kursen =)
 
Sedan blev det att handla lite och fixa här
hemma och sen vart det lite mys och lek med barnen.
 
På kvällen blev det bakning för min del då jag kom på
att jag skulle ha bakat tills imorgon =/
 
Så nu sitter jag här och har bakat, fixat till så
båda mina mailadresser fungerar igen för det har dom inte
gjort på ett tag =/ men nu är det frid och fröjd igen!
 
Nu snart ska jag nog hoppa i säng för imorgon smäller det!
 
Börjar med en hotellfrukost med klassen och efter det
så blir det att åka till skolan för att  höra lärarnas tal och
sedan ska vi tackas av och efter det ska vi tacka av lärarna!
 
Sen kan man pusta ut =) Då har man på papper att man är
undersköterska =)
 
Skönt att kunna titulera sig till något...
 
På kvällen ska vi träffas hos en klasskompis och
göra middag tillsammans för att sedan ha trevligt och
gå ut och göra stan osäker =)
 
God Natt på ER!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0