14 augusti 2012

Idag hann jag vara med på Antons dagis i några timmar,
han har bytt dagis till en större avdelning.
Då var ju självklart jag nyfiken på hur det
såg ut där också så då blev jag kvar där ett tag!
Imorgon blir det vanlig lämning som gäller...

Sen har jag suttit ute och läst lite i solen,
har hunnit handlat och besiktat bilen(volvon)
har även hunnit med att posta några paket.

Snart ska jag kila iväg och hämta barnen på
dagiset och sen får vi se om det blir en tripp
till gymmet eller om vi åker upp till barnens
mormor och morfar, den som lever får se !




Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

hej , allt bra med dig? :D

Svar: Allt är kanon här, själv då?kram
Holen666

2012-08-15 @ 10:18:04
URL: http://emzaan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0