Skissa

Nu har jag setat och skissat ett
litet tag på hur jag vill att min blogg
ska se ut.Men jag verkar inte komma
så mycket mer framåt med det.
Så jag lägger pennan åt sidan och
går ner och fixar lite där nere
innan vilddjuret ska hämtas på
dagiset!

Så får jag väl försöka mig på
att skissa lite mer senare eller
imorgon kanske.Sen återstår det
att försöka få någon att vilja hjälpa
mig att fixa bloggen också, för
det förstår jag inte ett dugg om!

Finns ju hur många som helst som
gör olika designer till bloggar och
gör jätte fina headrar men dom
vill ju alltid ha betalt,Och i den
sisten jag sitter nu så har jag
inte råd att betala saker till bloggen.

Men men en dag så ska jag också ha
min blogg fin som alla andras!!!
Ska flörta lite med Erica så kanske
hon vill hjälpa mig eller ge tips hur jag
ska göra =)

Nej nu ska jag dra mig här i från,
men jag dyker nog upp om ett
tag igen för då har det säkert
ploppat upp nått mer i mitt lilla
trånga huvud =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

För mycket reklam o massa tävlingar. Bra blogg men förstör den inte. Andra tjänar pengar men vad tjänar du? En blogg ska komma från hjärtat inte för pengar!!



Mindre skit mer kärlek

Love You



Ps: du vet att ja kan hjälpa dig med bloggen...

invisible

2010-05-26 @ 00:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0