Börjat

Idag när Marcus kom hem från jobbet så blev det att slå ner rumpan i fåtöljen och sedan  av njöt vi lite mat samtidigt som vi började med första avsnittet på säsong 5 av ONE TREE HILL!!!!!
Och fast är man ju så hela 3 avsnitt hann vi med och nu slänger jag in ett kort inlägg för sen är det dags för mig att krypa ner i våran säng och hoppas på några timmars sömn för det blir som sagt en ny dag imorgon med massa nya tag och utmaningar!!!

Var som sagt iväg och grattade barnen gammelfarmor idag och det bjöds på lite fika och Alexander sprang runt och lekte som bara den. Fast på slutet började han trötta så då började han bara göra jävulskap så det var bara att klä på oss och fara hem och tro det eller ej men han sov innan klockan ens var 19.30 =) Det tog på krafterna att åka iväg och leka hos någon annan =) Ska nog göra det föer dagar =)

Anton han somnade väl precis runt 20.00 tiden som vanligt och jag satt mig då vid datorn och började skriva Med Erica på msn =) Och frågade hon lite snällt om hon ville försöka hjälpa mig med ny design till bloggen eftersom det abra skiter sig för mig =/ Och det ville hon!!Så nu har väl hon setat och fixat med det skulle jag tro.fast nu ligger hon säkert och sover så jag får vänta med spänning för att se hur det blev!!!
Jag hoppas jag blir nöjd på en gång så hon slipper hålla på allt för mycket, men jag har liksom som en bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut =/ haha ja och den är skit svår att förklara om man inte får peka och visa på en blogg!! jaja vi får se hur det blir =) Ni kommer då märka när det är ändrat iallafall annars lär ni vara helt blinda!


Avslutar denna dag/kväll men en bild på min underbara familj <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

PROTEST PROTEST BILD PROTEST KRIG DU VILL HA? VÄNTA DU BARA!!!

2010-05-26 @ 01:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0