24 Maj 2010

God morgon god morgon!! Solen lyser ute och jag är på super bra humör trotts mensvärk ända upp till öronen =/
Men har en en glad liten skit vid namnet Anton bredvid sig i sin babysitter och man kollar på han, ja då kan man inte annat än att bli/vara glad =)
Han sitter där och verkligen håller koll på allt i vardagsrummet och sedan har han ju så roliga läten för sig själv också, och när han märkar att det låter så skrattar han åt sig själv och fortsätter bara högre och högre!! Det är helt sjukt hur mycket energi han har =)

Alexander är på dagiset och leker, han hade knappt tid att ge mig en puss innan vi skulle lämna han idag. Han hade så bråttom in och leka med dom andra barnen där på gården att jag inte ens fick dra upp jackan på han =)
Han är bra söt den där lilla grabben han =) Jag är så lyckligt lottad som får  ha den äran att vara mamma till dessa 2 underbara söner!!!<3

Men idag då, jo det är måndag så idag är det ny vecka med nya tag och nya utmaningar!!Och det välkomnar vi med öppna armar!! Marcus sista vecka jobbet innan han går på sin semester i 3 veckor. Så han gör sin sista dag på fredag sedan får vi rå  om han lite här hemma också =) Det ska bli så mysigt så!!!
Idag började han redan kl.06.00 så han slutar vid 12.00 så idag är han hemma redan innan 13.00 och det är så skönt, då har mna en hel eftermiddag/kväll tillsammans!!
Funderar på om man ska försöka komma iväg och träna lite idag, det behövs verkligen nu!!!Jag och vågen har blitt ovänner igen tyvärr....Men det ska vi ändra på så snart som möjligt!!
Ska se om Marcus också vill träna för då lär vi hitta en frivillig barnvakt =) Annars får jag åka och träna medans Marcus är hemma med barnen =) Det låter skönt vilket som så mig spelar det ingenroll hur det blir!!

Tänkte försöka hinna städa lite idag också och försöka hinna med lite rabatter ute både på fram och bak sidan.Hoppas bara vädret vill hålla sig så här fint hela dagen nu!! Solen har ju en tedens att försvinna och så kommer dom där svarta tråkiga molnen som gör att det blir så blött på marken =/ Men idag kanske vi kan få ha strålande värder hela dagen!!Hoppas,hoppas, hoppas!!!!

Ska väl sätta lite fart med allt om jag ska hinna med något.....jag brukar alltid bli kvar vid datorn så länge och det är inge bra alls om man har lite saker som ska skötas och fixas =)

Kan medela att jag inte vann canvas-tävlingen....men hoppas kunde man ju alltid göra...så nu får jag leta vidare och hoppas på tur i en annan tävling istället......
Har ni några bra TÄVLINGAR att tipsa om??

Nej nu ska jag ta upp Anton och gosa med han sedan blir det ner och ta i med hårdhandskarna!! =)
Jag dyker väl upp här senare skulle jag väl gissa på!!!

See you later!

Kommentarer
Postat av: Tc

haha det var mycket man hade gemensamt plötsligt XD

Toksöta pojkar du har, Önskar lycka och välgång! kram

2010-05-24 @ 11:10:08
URL: http://tcbc.blogg.se/
Postat av: tc

Absolut!!

har jag nått sådant?

haha jag fixar det med desamma!!

2010-05-24 @ 11:25:31
URL: http://tcbc.blogg.se/
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

hej, fin blogg.

vet du någon snygg skolavslutningsklänning du vill tipsa mig om?

eller vill du helre lyssna på en helt UNDERBAR 13-åring som sjunger?



http://aalexandrat.se/2010/may/nu-sticker-jag-till.html

http://aalexandrat.se/2010/may/javlar-va-bra-o.html



kram

2010-05-24 @ 16:06:01
URL: http://aalexandrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0