9 Mars 2010

Ja vad ska jag skriva. Kan börja med att jag föll pladask rakt ner i ett hål för ett tag sedan och blev super deppig. Jag som person vill ha saker planerade och ha så mycket som möjligt fixat! Och idag var en sådan dag och som vanligt ska allt skita sig för just mig!! Marcus lediga dag idag, nja dom ringer från jobbet och nu ska han jobba, så blir själv igen med barnen!!! Skulle träna idag på för middagen, men alla jobbar och svärmmor är hemma´med sjukt barn =(  jag som redan mår super dåligt för att inte har tränat på 3 dagar, ja nu blir de ännu längre =( Hur kan man må så pissigt bara för en sådan sak?? Kanske för att jag just ser resultat i det jag gör och blir så besviken att de inte kan gå fortare!!ja vem vet.... skulle ha handlat men nu sket sig ju allt och inte kommer jag orka handla själv med båda barnen eller..nej nej nog drygt att fixa det med ett barn bara.... Det får eka i kylen ett tag till =)

Ja de finns väl massa annat skit jag skulle kunna göra istället eller ja jag borde göra det istället men eftersom det blev ett sådant magplask rakt ner nu så orkar jag fan inte städa eller fixa..gggrrrr

Och jag som trodde vi skulle vara 2 st idag med barnen efter att alexander kommit hem från dagiset, jag kännde att jag verkligen behövde det idag eftersom att det blev andra världs kriget igår, så de slutade med att jag var TVUNGEN att låsa in alexander på hans rum, ha anton i famnen  och trösta medans jag försökte vända BRÄNDA pannkakor. ja så går det när store bror verkligen vill MÖRDA lillebror.Och det värsta utav allt är att alexander bara hånskrattar år MIG när jag säger åt han.Så Jag får jämt SKRIKA på han och det är jag trött på.Och igår kännde jag bara att det var lika bra att skilja barnen åt eftersom att anton fick panik bara han såg alexnader eller hörde han. Just då ville man ha 10 armar men de går ju inte.  så jag ber till gud om en bättre eftermiddag idag !!!!

Jaja ska ner och käka lite mat nu sedan vid 14 tiden ska jag hämta hem alexander...så nu håller jag alla tummar och tår på att detta blir en skonsamoch smärtfri dag!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0