4 Mars 2010

Hej hopp nu är jag här!! Men jag lär kila lika fort igen eftersom att Alexander har myror i brallan och verkligen river sönder allt här uppe just nu. Han han verkligen kommit in i en fördjävlig ålder =/
Jaja får skriva mer om det sen.

Har då hunnit med att gymma,handla osv idag men tar mer om det sen åxå.

Så nu ska jag väl försöka få med mig alexnader ner och fixa lite mat åt han sedan blir det badet för hans del.Sen ska Anton ha lite käk åxå och sedan sova...Så hoppas på att båda barnen vill sova runt 20 tiden för sedan har jag mycket som ska fixas och göras inom en timme typ =) Ja lite efter 21 ska allt vara klart, man skriver mer sen när jag fått vildbusarna i sängarna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0