17 Mars 2010

Denna morgon har väl gått lika fort som alla  andra
om inte fortare skulle jag tro!
Men har hunnit med mötet som stog på
planeringen idag.
Nu snart ska det handlas och sedan ska
Alexander hämtas hem.

Marcus är på gymmet och kör ett pass.
Här sitter jag och är så grymmt sugen på
att träna men nej nej de får väl vänta i över
 en vecka nu eftersom Marcus jobbar
varenda dag!!!!

Marcus åker till jobbet klockan 15.00 idag
så innan dess så ska det vara färdig
handlat och paketet ska vara postat!
Sen får vi se vad jag och barnen hittar på
denna dag??!

Tänkte skriva lite om gårdagen eftersom
den slutade på lillakuten här i borlänge
med anton.
Men nu ser jag att tiden sprungit i väg så det
finns inte tid till det just nu.
Lovar att jag sätter mig här idag så fort
det finns tid till det. Antgaligen blir det efter
20.00 då barnen sover =)

Ha en härlig dag idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0