12 Mars 2010

Dagen har gått grymt fort och jag mår nästan pyton av att jag inte alls har hunnit det jag ville hinna med att göra idag.Och inte blir det väl bättre imorgob heller eftersom att Marcus ska jobba extra, så istället för att bara jobba 3 timmar så  åker han tidigt på morgonen och kommer hem på kvällen.japp japp rolig lördag!!nja men de är väl som vanligt =/  vad ska jag och barnen då hitta på måntro?? jag som verkligen VILLE träna imorgon =( jaja får så hur det blir med den saken!!

Har iallafall skickat iväg tvn som vi fick såld på tradera, så nu har jag det ur tankarna!! en sak lättare på mina axlar....grymt skönt om man frågar mig... och på köpet så blev vi av med en kudde, 2 st påslakan och en flyttkartong!!haha och ja jag slog in kartongen med en DUK!!!hehe fasiken vilket fint paket den  killen kommer få!! =)

Vill bara berätta att jag har blivit medlem på en sida där man ska kolla på musikvideos och filmtrailers, och man får poäng för varje grej man kollar och sedan kan man bjuda in vänner och sprida detta enorma klipp!! För av dessa poäng man får så kan man KÖPA allt från skateboard till platt-tv....Så ja man kan spilla lite dötid med att kolla på roliga klipp eller bra musik och sedan kan man få dyra saker gratis!!!Så nu vill jag avra snäll och bjuda in er till denna underbara sida så ge mig era mailadresser!!! skriv det i en kommentar så får ni en inbjudan!!! Jag är super  NÖJD!!!

Nej nu lär jag fixa lite med datorn men jag lovar lite nya bilder inom kort för här händer det saker varje dag!! =)


Kommentarer
Postat av: cattis

[email protected]



hej det låter kul att fördriva tiden lite :)

vi som inte har så mycket annat för oss :)

2010-03-13 @ 00:32:09
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0