Väder

Ja och med min otur så har vi det tråkigaste vädret man kan ha just nu.
Det är mulet, det regnar och det blåser =(
Jag blir så nere och och så himmla trött sånna dagar för jag ser inget ljus.
Orken försvinner liksom och jag vet inte vart jag ska hämta nya krafter.

Hoppas på att det blir bra eller ja bättre väder imorgon iallafall.
En hundutställning  blir ju inte alls så lyckad om det vräker ner regn.
Men det är bara att hålla tummarna!

Nu ska jag räkna ihop lite räkningar och ringa alla roliga typer som
vill ha sina varor =) Sedan ska jag nog leka tomte ett tag =)

Sen ska jag ringa Mamma och höra när jag ska vara där uppe hos dom
och börja träna lite med Rillo =/
Och sedan ska jag även baka en kladdkaka!! MUMS =)

Barnan sover middag just nu så det är väldigt tyst och lugnt i huset.
Jag hoppas på att vädret ska ta en kanon vändning och bli fint.
Sedan hoppas jag på så mycket mer!!!!


Jaja nu måste jag sätta lite fart!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0