Makeupremover

LINDA TIPSAR!!




Makeupremover för ögon och läppar. Tvåstegs-formula som effektivt avlägsnar vattenfast makeup samtidigt som huden vårdas och mörka ringar under ögonen ljusas upp. Passar även dig som använder kontaktlinser. Skaka ordentligt innan användning. 100  ml.





Mild makeupremover för ögon- och ansiktsområdet. Renar och friskar upp huden samt reducerar påsar runt ögonpartiet. Innehåller hästkastanj och extrakt från röd druva som lugnar och skyddar huden samt ger den näring. Passar även dig som bär kontaktlinser. 100  ml.




Dessa två underbara produkter är ifrån
samma serie och dom är helt
otroligt bra till ansiketet.
Finns även fler bra makeupremover,
men nu var det dessa två jag ville tipsa om!!




Är du intresserad av att köpa produkter
från Oriflame??
Kontakta mig via bloggen eller E-mail!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommar väder vill säga :) Hoppas du mår underbart, de gör jag med massa jobb och glädje..



PS: jag är dååålig på att svara på kommentarer de få jag be om ursäkt för. :)

2010-06-10 @ 22:35:22
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja den första som du nämner i detta inlägg är helt kanon. Sedan jag fick nys om den använder jag ingen annan. Helt kanon.

2010-06-11 @ 20:05:01
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0