trött

Är trött redan nu fast att jag sov en stund på dagen,
men värmen har väl dragit ur mig varenda liten
energidroppe =)
Och inte har det blivit något tittande på
One Tree Hill än heller =( Nej Marcus
skulle så bestämt kolla på fotbollen
som sänds på tv, och nu är den slut
men då lär han se eftersnacket också =(
Hoppas på att få se lite One Tree Hill snart!
Jag som väntat hela dagen på det!! =)

Fick bli lite donken mat också.
Så nu är man proppmät och säkert minst 1 kg
tyngre, men de lär man väl kunna springa
av sig imorgon när man ska leka med barnen =)

Jo just ja! Jag har en sådan hemsk träningsvärk
i underlåren!? Jag stog i en helt sjuk ställning
när jag rensade landet igår på framsidan och
imorse när jag klev ur sängen så kändes allt
så konstigt och det har bara blivit värre under
dagens gång.
Jag känner mig sliten i benen och jag skulle
nog kunna gå i pension redan nu för jag
går taffligare än en 90-årig kärring! =)

Men ja visst jag har väl tränat lite då =)
Hoppas bara att det är borta tills imorgon!
orkar inte gå runt och se ut som en 90-årig
kärring som har skitit på sig =/


Kommentarer
Postat av: moaa

Svar; Vi kan följa varandra? :))

2010-06-23 @ 23:02:21
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0