Klart

Nu är det klart ute i förådet!!
Vet ni hur glad jag är över det =)
Känns så skönt att få ha det gjort nu!!

Så efter att jag blev klar med allt
donande där ute så tog jag mig
in hit och förde över all bilder
från helgen och även från
Ålands-resan så nu kommer det
komma mycket inlägg om olika
semestrar =) Och visst kommer
det bjudas på en och annan bild också!

Hittade även bilderna från förlossningen
med Anton och likaså alla bilder från
resan till Paris =) Så nu har jag verkligen
ALLT på datorn =)

Jag som trodde jag hade gått miste
om alla foton från Paris-resan och
Antons förlossning.....
En sten lossnade just från mitt
bröst kan jag lova!!! =)
Jag blev minst 5 kg lättare....


Nu ska jag slipa på lite inlägg och
kolla ut lite bilder så det inte blir
allt för rörigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0