Glömt

Tiden bara springer på som alltid och denna gång så har det gått så fort nu under de senaste dagarna att jag kommer inte ihåg om vad jag skrev sist och vad jag ska skirva om nu så jag tar lite av varje om vad jag kan komma på just nu sedan får vi se om jag typ missat hälften sedan när jag är klar eller inte =)

Midsommar firade vi först i säterdalen med nära och kära med karusellåkning och kolla på djuren osv.
Senare på kvällen blev det grillning hemma hos marcus bror och hans familj och ala nära och kära från marcus sida var där. Trevligt var det och vi blev kvar ett bra tag.

Hade sedan lördagen planerad men det sket sig så det var bara att planera om, och det blev att åka till barnens gammel mormor Maj och hälsa på och ja alla nära och kära från Marcus sida var där åter igen och efter ett tag där så drog vi vidare till ett badställe där även djur får bada. Så jag doppade mig så att knäna blev blöta, stog med Alexander hela tiden =) Som förövrigt är ett vattenmonster =)
Marcus och Emil badade och likaså Sebban och Gabbe =) Lucas var väl en liten fryslort och höll sig bredvid oss där det var grunt och Ebba(Hunden) Hoppade och skuttade i vattnet som en tok hon med.

Åkte sedan hem och bör lite kläder och packade med oss lite välling till Anton osv
Sedan drog vi till barnens farmor med familj och tillbringade kvällen där med tv-spel och fotbolls spel ute =)
Kom inte hem förens efter 22-tiden och barnen somnade på en gång!!

Och idag har vi haft fullt upp med att gadda oss hela bunten så ja inget mer har väl hännt.
Har jag gömt något eller??

Ja om jag har det så får jag skriva om det imorgon för nu har jag kramp i fingrarna och ont i ryggen!!


Ha en kanon bra kväll/natt!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv:tack:). det är en finnhäst valack:)

2010-06-28 @ 08:09:45
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/
Postat av: DONKEN

har ni tatuerat er..? :o

jäklar vad ni har hunnit med hela helgen. hehe.. :P ska ni hitta på idag då tro? pöss

2010-06-28 @ 10:57:44
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0