Fel

Jag hade helt fel =)
Marcus var så hungrig han med
så han hade stannat till vid
pizzerian på vägen hem från
jobbbet och köpt oss en varsin
pizza =) Så nu är vi mätta och
belåtna båda två.
Och Marcus och Emil har precis
börjat den alvarliga och
hederliga matchen i mot varandra =)

Snart lär man väl höra någon svärord
hit och dit och blir det så att Marcus
skulle gå fölorandes ur detta så
är jag rädd för att vi varken har en tv
eller ett ps3 kvar längre.

Han blir så frustrerad och arg bär
han förlorar att allt bara flyger
sin väg. Hur kan man bota sådant?

Jag tänkte fixa lite med betällningarna
och sedan kolla lite på matchen
mellan bröderna =)

Kommer nog skriva något inlägg
till idag sedan blir det god natt
för min del för att orka med
morgon dagen också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0