22 Juni 2010

Har faktist hunnit med en hel del idag, så jag är rätt så nöjd.Fast jag är väl som alla andra och är inte helt 100% nöjd med allt.
Det är väl så att man måste väl klaga på något hela tiden. har man det ena så vill man ha den andra och klarar man en sak så vill man klara nästa sak också.
Ja, så är jag iallafall och det är en väldigt ful och dålig ovana jag har. Att aldrig kunna vara helt nöjd!
Tänk er känslan att bara få sätta sig ner i en skön fåtölj och bara njuta av allt bara för att man är så NÖJD med ALLT!
Ja kommer jag någonsin känna en sådan känsla? jag hoppas det iallafall men vägen dit är väldigt lång och jag kommer verkligen behöva hjälp på den vägen.

Men ja idag så har jag hunnit rensat hela landet på framsidan, så nu är det bara lite små fix i rabatterna runt om som ska fixas till och donas med =) Och sedan är det väl alla plantor som ska skötas till lite mer, för just nu känns det som att jag är växtvakt till Marcus växter också.
Han köpte ju en stor tomatplanta som han tog hand om så fint och bra i någon vecka,men nu då??
Och lika hans chiliplanta som snart vissnat här uppe, jag har då vattnat den 3 gånger nu och ändå ser den lite hängig ut. Vart tog kärleken vägen från den som skulle sköta om dessa växter??
Blir det så att jag får adoptera dessa växter nu eller kommer han skärpa till sig innan dom dör helt ??


Men ja sedan har jag lakt med barnen och vi har varit till barnens morfar och kört hit han för att få lite hjälp med myggnätsdörren, så nu är den på plats och det är helt underbart att kunna ha dörren öppen utan att få in alla insekter som finns där ute =) Ja jag har fobi och är livrädd för alla slags småkryp som finns, får till och med ryck och inte kan sova när jag vet att en mygga är inne =)
Men nu slipper vi nog detta för nu är dörren på plats iallafall!!
Var förbi min plast morfar och hämtade 2 st beställnings listor som mormor och moster har fyllt i. Dom var lite sugna på produkter från oriflame ändå =)

Sedan åkte vi och handlade ett nytt batteri till nya bilen (Pärlan)!
Så att den ska gå framåt mycket bättre och att Marcus inte ska vara nervös varje dag att han inte ska komma till eller i från jobbet =)

Sedan skjusade vi hem barnen morfar till sig och vi fortsatte till barnens framor. Där i från åkte vi sedan och träffade en snäll kvinna och pratade lite affärer.Så ja det lät bra och helt ok. Så om alölt går som det ska och att det inte blir några ändringar, så har jag min lördag fullbokad!!
Än så länge kommer jag hålla detta hemligt vad det är jag har i fokus och vad som är inplanerat. Men jag lovar er att ni kommer få veta det på LÖRDAG eller SÖNDAG!

Och svärmor,svägerskan och svågern dom kan hålla tysta nu =) !!!!

Sedan var det bara att åka hem  och lägga barnen för båda två var så trötta så!! Och dom somande på en gång utan något bråk så det var skönt!

Sedan satt jag mig här och kollade lite tills svärmor kom och hämtade nyklarna som marcus skulle ha till bilen och sen gick jag ner i köket och började fixa till maten.

Så nu har vi käkat lite mat och jag är verkligen proppmätt!! Funderar på att kolla lite på tv nu sedan gå och sova i tid idag! För imorse var jag trött som fasiken.

Hur har eran dag varit??


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Vsg :) Tack :D

Det kan jag göra :)

Kram

2010-06-22 @ 23:54:31
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: patricia

hejsan! har frågestund i bloggen, fråga gärna 1 eller flera frågor. :) länkar dom som ställer en fråga/frågor sen!

2010-06-23 @ 08:29:57
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0