Lovisa & Elvira

Vi har även hunnit med ett besök
hos min vännina Ann-Sofie och
hennes familj. Elvira är  min
guddotter för er som inte visste
det och hon fyller 4 år nu i september.
Hon blev ju stolt storasyster till
lilla Lovisa nu i Maj och jag har enbart
haft ett kort inne från BB på henne.

Nu var vi dit med välkomms pressent
och kollade in Lovisa =)

Och vilken kopia av Elvira hon var,
man kan tro att det var Elvira som låg
där och var liten igen =) Att syskon
faktist kan vara så lika varandra också!!

Alexander och Elvira var ute och
hoppade stuttsmatta ett tag och
Anton satt inne på golvet och lekte
medans vi andra kollade på
Lovisa och pratade en massa skit =)

Det är inte allt för ofta man hinner
träffa varandra nu för tiden så
det var otroligt skönt att få tiden
att passa in och få bort den dära
klumpen i magen om att man  inte
hinner träffa dom så  ofta man vill.

Nu hoppas jag att det inte dröjer
allt för länge förens nästa gång!



Lovisa nyfödd den 6 Maj 2010

Elivras & Lovisas första möte!

Senaste besöket och Lovisa är redan 2 månader.



Elvira och Alexander hoppade så dom blev trötta i benen!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0