Katt & Hund

När det var dags för att dra oss till bilen
för hemgång och sovdags så hade vi
fått en till familjemedlem =)

Katten Tusse hade lagt sig i vagnen
på Alexanders sida och sedan somnade
han där. Och Anton tyckte det var jätte
kul med en KATT i vagnen så han satt
och skrattade hela tiden.
Och till sist så kom han på att man
kunde ju dra i det långa håret  på
katten.
Tusse sov så djupt att han inte märkte
att Anton drog i pälsen och att vi ruskade
på vagnen för att hans kulle hoppa ner =)
Så det slutade med att jag fick lyfta ur
han och lägga han på marken.

Där fortsatte han att sova =)
Snacka om att sova tyngt!!






Vi har två stycken djurbarn!!
Dom älskar båda katterna
och givetvis Rillo också.

Alexander går runt och säger:
Jag vill ha och sedan pekar
han på Rillo och katterna =)

så ja vi måste göra något
åt Marcus allergi för vi är
3 stycken i huset som vill
ha hund eller katt!!

Jag skulle vilja ha en egen
som jag själv skulle kunna
ställa ut och tävla med,
som jag skulle kunna gå
långa sköna promenader med!

Ja en kamrat som skulle
förstå mig!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0