26/1-2010

Har ni någon gång fått en känsla som är obeskrivlig men ni har ändå velat förklara den där känslan?? om ni nu har det, hur gick det att förklara den??blev det helt sjukt eller blev det bra ändå tillslut??

För mig känns det i mellan åt som att jag är en liten gubbe som är inlåst i tvn och folk spelar med mig med dosor,ja som ett tv-spel.Jag får verkligen panik och vill komma till nästa level så fort som möjligt och när det blir så, ja då brukar jag alltid rasa ner i ett djupt hål och det är mega svårt att ta sig upp där i från. Oftast blir det GAME OVER för mig då.

Därför FÖRSÖKER jag ta en dag i taget just nu och saker och ing får komma som dom kommer. Och än så länge har det gått kanon bra och jag hoppas detta håller i sig hela vägen fram till mål. Ja inte för att jag vet vart målet ligger men någonstans efter vägen lär man ju känna sig glad,nöjd och klar och där lär ju mået vara!! Eller är det så att vi människor aldrig kan bli helt nöjda, vi kanske strävar efter nått nytt och mer spännande hela tiden. Vill jag en sak och lyckas med det ja då blir man kanske glad för stunden sedan vill man en annan sak som är bättre och större och då börjar man sträva efter mer och mer. Jag borde igetligen vara supernöjd, men varför är jag inte det??  Jo för jag ser bara de negativa sakerna som förstör så mycket. Tänk om jag bara kunde blunda för dom och se det bra i det hela. Ja det där är som att gå balansgång och det har jag aldrig varit bra på.

Ibland känns det som att man skulle kunna göra värsta såpan av mitt liv, och fy farao vad folk skulle sitta och skratta åt mig att jag är så dum och blåst. Ja och vilket liv jag verkligen har. Hur allt i min vardag bara krockar hela tiden och hur jag som en enda stor virrpinne yrar runt i en skog och blir helt vilse och aldrig mer hittar hem. =)  ja typ så skulle det nog vara!!

Haha ja nu är jag övertrött och då blir det bara massa skit ner skrivet som vanligt =)  så de är nog dags att inta min plats i sängen och låta huvudet få vila, eller ja försöka vila.På sistone har de inte gått så bra att sova och vila för min del. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa!! =)

Vet inte riktigt vad jag ville med detta, men lite rolig och konstig läsning fick ni allt. Kändes bra att få skriva av sig lite strunt bara och ja idiot förklara mig om ni vill, men det vet jag redan så bli inte besvikna över det eller =)

God natt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0