23/1-2010

Idag är det lördag och Alexander är tarv på att få lördags godis redan nu, men jag sa snäll och försiktigt att han skulle äta mat och sova middag först sen efter det kan man få lite godis. och vet ni vad han går och sätter sig jätte fint på trappen och säger mmmmmmm =) haha ja sitter där du och vänta några timmar lille vän!!

Jag väntar  på att första tvätten i maskinen ska bli klar så jag kan hänga upp den och ha i nätsa maskin med tvätt. Tror jag kommer få tvätta hela dagen idag och de kommer då minst bli 4-5 st fulla tvättmaskiner..ojojoj  Jag kan ju säga att jag tycker vi lever stort sett på sköljmedel och tvättmedel och vi är bara 4 st i familjen.Hur är det inte för de familjer som har 4,5,6,7 barn eller fler?? ja då lär man ju nästan anställa en som hjälper en =)

Nu sitter Alexander här vid bordet och kollar i ett reklamdlad med sibylla och han pekar på alla hamburgare och säger nam nam..haha han är bra rolig den där filuren =)  Sen har han världens hicka som vanligt.

Anton ligger och sover men han vaknar nog snart, så ska väl försöka runda av här snart så man inte sitter med 2 st barn i knät och ska försöka skriva blogg, för det går bara INTE!!!

Idag blev man utan bil som VANLIGT, fan blir så less på det där....vill ju ha bil så man inte känner sig helt låst, jag som hade tänkt åka upp till pappa och bror med barnen och så tänkte jag att man kunde åka lite pulka osv där men nej nu sket det sig åxå...blä blä blä

vill att marcus fixar ett jobb här i borlänge istället så slipper det bli bråk och missnöjen med bilen hela tiden. Annars kan han fan ta och skaffa sig en fjuttig skrotbil att köra runt i.För jag behöver då våran stora bil!!!!Som för tillfället är en rullande soptipp =)

Igår då, jo matchen var helt ok och leksand vann ju så klart!!3-0 blev det...och folk som yusan var det där, helt full satt blev det och det märktes kan jag säga. Men inte fan blev det att äta ute i leksand eller, nej nej de sket sig som vanligt så de fick bli en fjuttig torr hamburgare där på arenan.

Nu blev tvättmaskinen klar åxå så nu lär jag väl sätta lite fart annars får jag ta stryk från mig själv sen =) ahha

har lagt in bilderna från min kamera i datorn nu så jag lägger ut dom lite senare när det finns tid till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0