22/1-2010

Ja tänkte skriva lite små skit här innan jag kryper ner i sängen... Idag fick jag besök av cattis ett tag sedan tog jag barnen med mig och vi åkte och handlade tillsammans med henne. Skönt att få prata med någon som är i samma sitts som en själv. Så det blev att handla både på willys och lidl. Så nu hoppas  jag på att inte behöva handla förens nästa vecka =) dyrt blev et åxå! som alltid vill säga. Fick även mina brev postade så senast på måndag så lär väl alla som ska få posten fått post. det visar väl sig för jag blev väldigt osäker på om jag satt på frimärken på breven =) haha ja de är inte lätt när man knappt vet vart man har sitt egna huvud! =)

Så nu är det verkligen bara en massa mer saker som bordes göras och måste göras...som till exempel att dammsuga och moppa golven =) jaja ska lämna alexander på dagiset vid 9 tiden sedan ska jag träna vid 10 tiden....sen är det massa fler saker som ska hinnas med. Att klippa mig, besök på banken för att uträtta 2 ärenden på en gång..sedan blir det hockey i leksand. Då ska jag få använda min matchtröja för första gången!!!! skulle vilja klämma in och träffa erica åxå...ja de blir fullspäckat imorgon och jag är stressad redan nu så det är väl lika bra att gå och försöka  sova...marcus blir nog uppe och kollar på hockey i natt med... så jag lär väl få sova själv om de nu går..

Får väl skriva mer efter några timmars sömn, får se om jag är någe klarare i huvudet eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0