17 Februari 2010

Blev så besviken imorse av att jag inte alls hade träningsvärk efter passet på gymmet igår, så då ville man bara dit på en gång och köra ett till pass, men det får nog vänta tills imorgon eller på fredag. Så får väl köra en liten egen tråning här hemma med städning och plock =)

Alexander är på dagiset och leker för fulla muggar just nu och Marcus är på väg till jobbet för att åter jobba en kort dag.Anton ligger och sover i sin säng där nere, men vaknar nog vilken sekund som helst. Jag ja jag sitter här och passar på att skriva lite blogg medans tiden finnes.

Idag har vi inget alls planerat och det gör mig så rastlös, fast att jag vet att det behövs en riktig städning här hemma. Och det enda vi har att passa idag är att vi ska skjussa ut barnens mormor och hennes bil på bilverkstaden efter att hon slutat jobbet. Men alla andra timmar under denna dag då?? vad ska jag ta mig till?? Någon som har ett förslag??

Sen senare idag ska jag föra över bilderna från  kameran in på datorn för att sedan lägga ut lite bilder. För här hemma händer det saker =) Alexander gör allt för att man ska få städa lite mer och bara jävlas =)

Nej nu ska jag vinka av marcus..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0