Alive

Har fått en award men den fixar jag senare för just nu kollar mina ögon åt ett varsitt håll =(
Det blev 3 timmars sömn i natt och sedan var det kaos igen!!
Välkommen till min värld!! Alexander ville inte alls sova i natt och det gick mig på nerverna så
när jag väl fått han att somna så vaknar Anton till och skriker, japp då vaknade självklart
Alexander igen och så började det om igen.

Sedan när man väl fick han att sova igen så kollade man på klockan eftersom man kände
sig helt väck i huvudet och japp ingen sömn på allt för många timmar =(
Det slutade med att jag hann sova 3 timmar innan Anton och Alexander skulle upp och härja
på morgonen också =/

Tänkte lägga mig och sova nu medans dom sover middag men då såg jag berget av disk och sopor
osv.  så det var bara att sätta igång och fixa bort dessa sysslor, nu har jag gått igenom räkningar
och satt in dom och en massa andra pepper i pärmar osv

Tänkte skriva en snabbis här innan jag ger mig av ner mot sängen för att få vila ögonen en
liten stund innan helvetet bryter ut igen.
Japp för Alexander har kommit in i en trotts just nu så jag känner knappt igen han och Anton
håller nog på att få tänder för där är det GRINIGT AB hela tiden!!!!

alexander krossade hans blommkruka idag också så dammsugen fick komma fram, men saknar fortfarande
en mopp!! snälla ge mig en MOPPJÄVEL!!

Ja jag kan bara hoppas och önska att denna dag blir bättre än den varit hittills!

Jag är levande död just nu =( och inte blir det bättre av att gått igenom massa skit saker imorse heller =(
Nu känns allt så mörkt och dystert att jag inte längre ser någon utväg ??!!

Snälla HJÄLP mig här ifrån!!

TÄNKTE BE ER ATT RÖSTA PÅ MIG SOM ÅRETS UNGMAMMA BLOGGARE MEN JAG ORKAR INTE LÄNKA OCH HÅLLA PÅ, OCH DET ÄR VÄL BARA TYP 2 AV 10 SOM HAR HJÄRTA ATT RÖSTA ?!

SÅ KÄNNER NI FÖR ATT HA HJÄRTA ATT RÖSTA SÅ FINNS LÄNKEN PÅ INLÄGGET FRÅN IGÅR!! <3










Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack så jätte mycket :D

2010-08-20 @ 13:07:53
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

inte så mkt :)

2010-08-20 @ 13:20:32
URL: http://hhannas.se
Postat av: Martina

tufft att inte få sova...hoppas du får sova nått under dagen!



sv: har inte gjort alltför mycket idag varit ute med min skrutta lite när solen ändå var framme men nu ser de ut som regnet är på G.

ska hem till min mamma ikväll på tjejkväll;P



sj?

kram

2010-08-20 @ 14:23:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Robert Pattinson, what about him?! så snygg är han väl ändå inte, eller?! Jag vill höra just DIN åsikt på min blogg hihi. Kram

2010-08-20 @ 14:45:32
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, den försvinner nog snart :)



Hur är det annars med dig idag då? :)

2010-08-20 @ 16:36:48
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hoppas du får en mysig helg!

2010-08-20 @ 21:38:31
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0