sova

Förlåt men det blev inget skrivande idag för denna dag har som vanligt bara sprungit förbi mig.Men ett besök hos läkaren med båda barnen och det visade sig att jag skulle hämta ut lite recept belagda saker till dom. Men blev lite strul eftersom läkaren hade skrivit en otroligt HÖG dos av medlet så jag fick vänta ett bra tag innan jag fick mina saker. Nu ger vi minimalt av produkten och sedan får vi se om de är bättre på måndag annars blir det utredning.
Har också varit duktig och fört över korten från kameran till datorn och jag har även hittat usbsladden så jag kunde föra över bilderna från min mobil till datorn. Jag har ju en bättre kamera på mobilen än den vanliga jag använder =) haha
Är bara så trött så örkent lägga ut massa bilder nu så de får ni vänta på =) som vanligt med andra ord!

Men imorgon ska jag försöka FÅNGA DAGEN som den kommer och försöka skriva lite mera, allt vore ju så lättare om barnen ville bli friska någon gång!

Nopp nu ska jag våldta min kudde =)

God natter!



Bjussar på denna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0