BF-Dagen

Ja och så var vi framme vid den beräknade förlossnings dagen men inte blir det några barn födda här inte. Det är kanoners lungt i magen och lillskiten har betsämmt sig för att bo kvar där inne =)
Har tagit en promenad idag hela familjen för att jag tänkte att de kunde hjälpa till att få igång någon värk iallafall men nej nej  det var bara jag som halkade efter lite och anfådd som vanligt =)
Får väl se om jag går över lika länge denna gång som jag gjorde med Alexander eller om det blir längre. Om det skulle bli längre så tippar jag på att det blir den 6 november istället för då blir man igångsatt i sånna fall. så kanske ska börja förbereda sig på ett novemberbarn istället för oktober ??
för så som det känns nu i både kropp och själ så kommer det inte hända något på flera dagar. Han trivs så bra där inne i min varma mage så den där får man väl dra ut med tång eller nått liknande.haha  ja förlåt om jag bara sitter och skriver trams men försöker skämmta bort så mycket som möjligt för lite kul vill jag faktist ha åxå. Räcker det inte med att man får gå runt här med en mage som är så hård att det känns som skinnet ska spricka bara man rör sig.Ja de är inte alls kul. Vågar fan inte ställa mig på vågen någe mer, för vet snart att de kommer bli som med alexander att den veckan jag gick över då så la man ju på sig mass viss med kilon och dessa kommer nog nu åxå.

Vill skriva stort GRATTIS till JAnnike och hennes familj som fick tillökning i natt!!Hon fick en jätte söt liten tjej och jag är kanon avis på henne just nu som får ligga och snusa bäbis lukt!

Imorgon blir det nog att ta sig till amsberg och byta till vinterdäcken på bilen och fixa lite. sen får man se vad som händer, har liksom inget inplanerat som man verkligen måste göra. så får ta den dagen som den kommer och försöka göra det bästa utav det.

Hihi jag är knäpp jag, fast det visste ni nog redan hela bunten som följer denna blogg. men ja nu när klockan är efter 23.00 så får jag värsta rycken i kroppen, känner att jag vill mömblera om i vissa rum, jag vill städa och dona och ja kassta i en tvättmaskin åxå=) plus att jag blev enormt sugen på te för tillfället.
Men tyvärr så kan jag ju inte ställa mig och tvätta med den dära tvättmaskinen som låter som en hellikopter=) jag kan ju inte dra igång dammsugaren nu eller, då blir nog grannarna tokiga. ja och resten likadant så det får bli en kopp te för min del abra sen får  jag se vad som hittas på, kanske ska lägga mig i sängen och kolla på en film.Har jag tur kanske jag tycker den är dö tråkig så jag somnar =)

Japp sagt som gjort nu står te i en kopp och väntas på att fås drickas upp utav mig =) men  kommer nog inte orka dricka hela den dära stora koppen som jag råkade göra, är proppmätt efter maten och jag tycker att te är så mättande. men men det lär ju visa sig =)

Ni får ha en bra natt!
God natt på er........

Kommentarer
Postat av: cattis

heeee känner igen mej, jag var också ryckig i kroppen igår kväll :) jag stod och bakade bullar vid 02:00 ca, kom inte i säng förs 4 tror jag det var, man vill ju få ordning på allt nu, men man orkar ju så lite:) lycka till håller tummarna att bebis kommer ut snart

2009-10-24 @ 18:42:41
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/
Postat av: Jannike

Tack så hemskt mycket. På din bf dag fick jag. Hoppas du slipper gå över lika länge som jag. Två promenader gjorde susen för mej:) och så hade jag bestämmt mej för att jag tyckte de räckte;) så säg till bebisen att nu räcker de. Och så ger du dig ut och går snabbt som tusan:) lycka till. Kram på er

2009-10-24 @ 22:12:12
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0