28 oktober 2009

JA nu får jag äntligen skriva här igen och med glada nyheter!
Vid 21.58 på onsdagen den 28 oktober 2009 så anlände Anton till oss! Efter knappt 2 timmar inne på förlossningen. Han var 51 cm lång och vägde 3520 gram. Blev kvar på BB tills klockan var ca 13.00 på torsdagen då vi fick komma hem och vila oss hemma istället.

Allt har gått jätte bra med Både Alexander och Anton, alexander vill vara med och pussa och peta hela tiden. han är så super gullig mot sin bror. Dock ibland kan han verkligen glömma bort att det är en riktig liten bäbis det handlar om. Och jag kan lova att alexander växte multum i mina ögon =)

Ska skriva en förlossnings berättelse så fort tiden finns inne. nu ska jag fortsätta med våran mat sedan blir det mat dags för anton åxå.

Tack för alla gratulationer!!

Och det är öppet för besök, har redan haft några faktist. Hör bara av er så vi vet att ni kommer!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill jättegärna komma ! :) men jag vill inte tränga mig på, så du får gärna höra av dig när ni orkar med besök. Kram

2009-10-30 @ 18:47:24
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Jannike

skriver grattis igen:) Och ser fram emot en fl-berättelse. Men de verkar ju som om de har gått bra! Grattis till éran Anton. Kram på er

2009-10-31 @ 12:13:05
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0