trisst

Hann med lite saker idag iallafall men att få dessa små saker fixade ja det känndes som man hann göra otroligt mycket eftersom man inte kunnat eller hunnit gjort nått alls tidiagre =)

Så tvätten blev tvättad ja till och med upp hängd!!
Jag skurade toaletten för den hade kopparfärg istället för vit =)
Passade på och ta handfatet inne på toan då åxå!
Nu är det bara dammsugning och moppning av golvet där inne, eller ja rensning i skåpet åxå men det är inte det som står högst på listan precis.

Hann sitta på toan ett bra tag och tänka för mig själv. Rekomenderar verkligen INTE att ha en stor jävla tidning med sig. Den kändes bara ivägen för min del. Och det är ju inte så otroligt skönt att sitta på en kall och hård toastol. Men men nu har jag provat =)

Efter att barnen hade sovit middag idag så kom mamma hit och hämatde oss så följde vi med upp till amsberg på besök. Vi kom väl dit strax efter fyra tiden och alexander hann inte mer än ut ur bilen innan han  stog utan för eriks rum och skulle in och titta på fläckten i taket =) ja tänk vad den där fläckten är intressant alltså =)
Sen bjöds det på lite mat men som vanligt så satt alexander bara och petade i maten för det mästa, när ska han börja äta riktigt igen då?? Jaja han svälter ju inte ihjäl precis men man vill ju att han ska äta bra.

Anton har legat vaken  bra många timmar så han fick ligga på ett tjockt täckte där på golvet och kolla tunt lite. Och kan ju säga att vi hade en nyfiken hund som samtidigt var lite skrajsen för den där  lilla saken som låg där på golvet. Så han la sig i hörnet och bara kollade på anton, ja varje liten rörelse så var han med och höll koll =)

Hjälpte även till att ta kort på en soffgrupp och ett par mattor som  dom ska sälja eller sänka bort. Ja det ska bort iallafall så fixade det så nu är det bara att försöka få ut det på annons =) det lär ju bli jag som får göra det åxå eftersom att dom där två med en dator..ja haha det funkar liksom inte riktigt som det ska =)

Fan nu kom marcus och sjunger på en låt som ingen av oss kan hela texten på men jag fick den på hjärnan så nu lär jag ut på youtube och kolla om den finns där för nu lär jag höra den =) fy fan vad fjantigt. 
(Tänk om du kunde prata med mig så mycket som du sjunger)

Ja nu ska jag ta och avrunda här så jag hittar den där låten. För nu sitter marcus och förösker sjunga igen =)

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0