sent

Nu sitter man här igen mitt i natten och jag har inte gått och lagt mig än. Alexander har vaknat och springer upp och ned hela tiden så vi lär ju få han i säng först innan han väcker Anton. Men han verkar vara riktigt piggelin kan jag säga och han vill bara leka och jävlas. Tror bestämmt att vi har hållt på över 1 timme med att få han i sin säng nu. Visst är det kul med barn som inte alls vill sova när dom BORDE/SKA sova!! Och roliagre tycker han att de blir när han ser att man är trött och blir förbannad på han, ja då skrattar han bara och springer runt och djävlas mera. Ja sånna gånger är det tur att man har gränser annars vet jag inte vad som hade hännt, kanske hade man slagit ihjäl han. Nejdå så långt skulle jag aldrig kunna gå.

På tal om det jag läste tidningen idag och det var en artikel om en tjej som hade blivit utsatt för övergrepp och misshandel av sin pappa från att hon var 4 år gammal.Att man som pappa kan ta sin hand innanför blöjan på sin egen dotter och gröta =( hur fan är man då funtad. Och att han lika så hade haft sina fringrar i henne samtidigt som han tillfredsställde sig själv. Och att hon alltid blödde efter detta. Ja världen är helt jävla sjuk och mamman då? varför märkte inte hon nått? Ja jag blev illa till mods när jag läste det där idag. Ja jag började till och med små koka lite.     Själv känner jag mig dum,elak och ja nästan som jag gör ett övergrepp på alexander när jag är så illa tvungen att ge han en zupp(Alvedon som föres in där bak). Bara det är hemskt för mig, så ja den där artikeln den fattar jag inte. =(

Nu tror jag faktist att alexander lyckades somna iallafall för nu blev det tyst där inne och han har inte kommit upp hit nå mer. SÅ nu ska jag passa på att smyga in i vårat sovrum och dunka huvudet mot kudden och försöka få sova någon timme. sen får man hoppas att morgon dagen blir en kanon dag! Och att alla är pigga och glada.

Så god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Marcus

ja ha är rolig våran pojk, nu står han här o smyger och han har nog lagt en smygare för det luktar så illa här på andra sidan bordet :)



Fråga han nyss om han pruppat mmm svara han

2009-11-18 @ 01:36:39
URL: http://shitvilkenblogg.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0