pumpa pumpa pumpa

Ja nu har jag pumpat klart dessa två jävla fotbollar mna har som bröst och jag lever och inte svimmade jag heller, de gick bra eftersom jag satt framför datorn och sysselsatt mig med annat så länge så då kopplade man bort det onda lite mer iallafall, men nu gör det skaplit ont igen. Och marcus som höll på att trilla av stolen för att bröstvårtorna är så stora. han ville ta kort på dom men där går fan  gränsen, inte ska han ha något kort och visa runt för alla. räcker det inte att han har börjar visa förlossningsfilmen för vänner osv. men men jag har väl inget att dölja har en kropp som en 90 årig kärring och jag har gjort mitt!! Man har inte en fin slank kropp efter 2 barn men jag kan kolla på  ina bristningar och veta att dom är kvar där eftersom jag burit på våra 2 ögonstenar. Så det är ju ett bra minne åxå. Och jag har ju marcus som smabo ocj jag älskar han så högt man kan göra, vill ju fria till han men han  kmmer då säga nej och han vågar inte fria för han är för feg för att gifta sig eller så är han helt enkelt inte nöjd och kanske letar vidare men det sista hoppas jag dock inte är sannt. Skulle underlätta för oss som par och för våra barn om man är gift, men de förstår han ej och det största av allt är väl kärleken till varann. Tänk er att få kalla sig FRU Och MAN.... JA vilken dröm som inte kommer gå i uppfyllelse... nej usch nu blev jag deppig igen.

Nu blir det ett kallt glas vatten och en negerboll sedan sängen.
Nu är det 4 kg över startvikten  med anton och 7 kg ner till startvikten med alexnader =)
Så här bra gick de inte sist med vikten och kilorna. Men men jag ska inte ropa jippie än för allt kan vända och jag brukar ju alltid få massa bakslag.

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0