piggelin

Anton vaknade runt 24 tiden och n är han piggelinus här hemma, han vill inte alls sova så det lär väl bli att lunka runt med han i famnen ett tag framöver skulle jag tro. För han nöjer sig inte med att man sitter stilla eller. Så det där med att få gå och sova nu det kan jag bara drömma om.

När en blir frisk så blir nästa sjuk, ja denna gång är det marcus tur att  vara sjukling.Han tror att han åkt på svinis så han ska försöka få dom på vårdcentralen att ta prov på han imån för att utesluta att det är den. men dom komme fan inte ens våga släppa in han tror jag =) jaja de lär visa sig imån.

Ska även försöka komma iväg och handla imån för det behövs fyllas på med både ersättning och våtservetter m.m  ja alla saker ta slut så fort nu för tiden så börjar alvarligt undra om vi har tjuvar här hos oss på nätterna??=)

idag har jag hunnit;
tvätta en tvätt
dammsugit toan
diskat x 3
tömmt sopor


nu ska jag strösa om kring med piggelinus här hemma. sov så gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0