sjuk

ja visst fan så blev jag sjuk, fast inge feber än så länge..men hostmedecinen fick jag ju inte dricka. så ska till apoteket och hämta ut nå slemlösande får se om dde skulle hjälpa, annars kunde jag få lunginfalmmation och de är jag faktist inte så sugen på just nu.

Ha haft fullt upp här hemma, en kille som springer runt och vill leka och en trött mamma som går på sina knän =(
sen har jag gjort köttfärssås och spagetti och alexander åt som han aldrig fått mat förut. själv så kände jag ingen smak alls , får väl hoppas på att de va gott trorrs allt.

ska väl ta mig i kragen och fixa apoteket snart då. men orken är långt borta.

å jag som skulle jobba idag och tjäna pengar =(

Tror även att lilleman i huset börjar bli sjuk, han är inte alls pigg och han är jätte klängig och gnällig. sen har han fått hosta nu =(  hoppas han klarar sig.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0