31 mars 2009

Idag så är det Lovisas födelsedag! Hon skulle blivit hela 14 år gammal, kanske skulle hon varit lugn och inte hörts så mycket. Eller kanske hon skulle varit en riktig bråkstake och gjort oljud från sig hela tiden. Vem vet och det komme vi aldrig få veta. Men dom små söta bilder jag har på henne och de lilla jag sett henne de sitter kvar i minnet. Och där komme det förvaras länge. För fast hon inte finns här på jorden så Älskar jag min lilla syster! Grattis på din Födelsdag!


Ja idag är det tisdag och jag är trött, trörr och trött men de börjar släppa lite nu.
Alexander sover nu, för han vaknade halv sju imorse sen var det håll i gång et bra tag, vid kvart i tio så sten dog han på golvet så tänkte att de är väl lika bra att han får sova i sin säng. Ska väl ta och väcka han som ett tag så han kan sova middag sen istället.

Vad har jag hunnit gjort då, jo ätit frukost,tagit en lite promenad med rillo, ringt tunabyggen och berättat om att vi oroar oss för mögel här.
Så de skulle väl komma någon och kolla om det är mögel här i lägenheten. Men när det vet jag inte.
Man vill ju inte bo så här om de är mögel som gör alexander sjuk hela tiden.
Vi får vänta  och se, hoppas de inte är mögel, men då skulle de ju finnas en förklaring iallafall.

Jaja nu över till det jag skulle skriva om:

Jag vill vrida till baka tiden lite, till en tid där jag trivdes och njöt varje dag.
Där jag kännde mig hemma och välkommen varje dag.
Där jag kunde ge det jag ville och där jag fick det jag ville.
Att inte ha denne person lika delaktig längre det gör mig halv,
jag saknar min andra halva för det är så jag känner, HON betyder väldigt mycket för mig.
Jag gråter av saknad och bort tappad tid.
Kanske var det inte menat.


Nej nu ska jag slöa vidare här!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig oxå ! men förhoppningsvis ses vi ju idag snart :)

2009-03-31 @ 16:50:33
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0