Söndag

har tänkt i över 2 dagar nu att jag skulle ha skrivit lite blogg och nu under 2 hela nätter har jag legat och funderat en massa, har liksom skrivit upp i huvudet på mig själv hur jag skulle skriva bloggen men sen när jag väl tar mig tid och sätter mig här så försvinner allt.
Har iallafall kollat på flera filmer och jag snyftar ju som vanligt till allt.

sen kan jag ju med ge att jag inte alls mått så bra den senaste tiden, men alla som är i livet nu vet väl att livet är somk en enda stor berg och dal bana. Ena dagen så är man hur lycklig som helst och någon dag senre så är man i ett helvete och man knappt kan ta sig där i från.

Jag vet varför jag mår som jag gör och det enda är väl en stor bekräftelse som behövs just nu men hur jag än vrider och vänder på det hela så kommer jag bara på massa negativa svar på mina frågor. det är liksom som jag får mina svar svart på vitt fast de inte är svaren. Ä jag ger upp det är verkligen för invecklat att förklara för någon som inte är i min sitts.
det enda jag verkligen behöver är just dig. Jo en person att kanske prata med åxå då .

Neh´ska nog ta och skriva blogg en annan dag när jag känner att jag har mer lust och ork att sitta här och skriva ner allt som skulle skrivas ner.

Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0