Mitt i natten

Nu är det den 1 juli 2009 och jag vill då passa på att skriva Stort Grattis till pappa som fyller hela 50år idag då!!!
Hoppas du får en bra dag och att den blir minnes värd. Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!!!!

Sen då bara 25 dagar kvar tills man blir ytterliga 1 år äldre då och nu har sista datumet på kroppen gått ut.Ja alla fall som de känns just nu men men man kanske kan rycka upp sig och få ett längre datum i framtiden =) haha
ja jag vet jag är knäpp men så blir de när man sitter och skriver blogg mitt i natten och man är en smula över trött.

Jag sitter faktist i köket och skriver för jag har införskaffat mig en bärbar dator idag!!!!Min alldeles egna dator som jag får göra vad jag vill med, så slipper vvi bråka om datorn där uppe hela tiden. Men men är nöjd iallfall.
Svärmor med familj bidrog med en summa till datorn som jag fick som tidig födelsedagspressent =)
Så där bugar jag och bockar jag. Och tackar så hemskt mycket.

Nej nu är de dags att gå å sova lite för imån blir de saker att göra hela dagen tror jag och det börjas redan tidigt på morgonen.

Hände massa saker idag som verkligen var obehgligt både på jobbet och hemma men de får jag ta och skriva om en annan dag för nu är de så mörkt att jag knappt ser vad jag skriver längre. =)

sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0