ojojoj

Vad jag än skriver så får jag skit för det. alla andra kan väl lika gärna bestämma om vad jag ska skriva då istället för att förstora upp allt som är så litet.

Å att du kan gå så lågt å tro en sådan sak om mig, de sårade mer än vad du komme förstå.

Jaja full fart har ddet varit, men ludvika blev det idag iallafall så att alexnader fick leka lite med lucas.

Å sen ringer dom från olika håll om jobb å varje gång så blir jag super glad.

Så imån ska jag jobba på ett annat dagis, å det bästa med allt är ju att erica jobbar där samtidigt..MYS!!!!
Jag får träffa hon!!!!!=)

Sen på onsdag å fredag så är det personlig assistans i falun för min del..

Så nu är det bara torsdagen dom kan tingaa mig på så sätt fart!!!! =)

Alexander vill inte alls sova, han ligger å skiker å sen skrattar han emellan åt...vilken skit unge.

Jaja ska väl hitta på nått vettigt att göra nu, men vad?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0