Slut

Jag är helt slut nu när jag är klar med det som skulle fixas idag.hehe har varit borta hela dagenoch gjort massa ärenden som man dessutom tjänade på =)

Har iallafall lämnat pengar till farmor och sen fick hon en kofta va mig som hon skulle få sy om knapparna på för dom satt helt fel. den blev faktist bra nu =)
Sen åkte jag till gustafs och lämnade in mina t3.or så jag får lite lön=) de vill man ju inte missa!!!
Och när jag ändå var där så fick jag fylla i lite papper och hon tog lite uppgifter ommkig och kollade papperet från polisgeristret.
Sen frågar hon med lugn och fin röst om jag är intresserad av att vara vikarie där åxå och då sa jag att jag har ställt mig på vikarie listan över säter,gustafs m.m och tyvärr hade de ej kommit in ännu för alla paper hade inte kommit fram till denne person. men nu är de fixat!!
Sen visade hon mig runt på två olika fritis och ett dagis där.När vi klampar in på dagiset och hon säger att ja här har ni linda hon är vikare så hon ska vi ringa om de krisar.
Då skriker den andra tjejen JA kan du jobba imån??
jo visst säger jag.
och hon tackar för jag hade räddat deras dag =)
Så då får jag jobba på ett nytt dagis imån då.men de ska nog gå bra de med hoppas jag.
Sen fick jag höra att jag hade fått mycket beröm. Så jag är nöjd!

Sen har vi ätit lite köttfärsås å pasta hos mamma innan pappa kom hem,
för när han kom hem så åkte vi ner på stan och fixade massa saker.
Dom bokatde resor hej vilt =) haha nej då så farligt var det inte.
Och kollade även lite priser på videokameror för vi måste verkligemn ha en sånn nu, känner att vi missar så mycket av alexanders uppväxt annars. dom var inte så farligt dyra.

Lite mer saker hände åxå men de får bli i mitt andra inlägg som är mer personligt för de tillhör nog dit.

Men sen så fikade vi lite i amsberg sen åkte vi hem, sen har vi lekt för fullt här hemma och jag slängde även i ett tvätt i tvättmaskinen.
Så nu sover alexander för fullt där nere och det är bara tvättmaskinen som hörs.
Jag ska ner och dricka lite vatten för jag törstar snart ihjäl sen blir det väl att ta sig tid och  mod att skriva det lovande inlägget om vad vi har pratat om och vad vi kommit fram till.

Men ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0