Nya tag

Idag känner jag mig piggare och mer moteverad till att göra saker. Så nu ska jag ut och skotta bort all snö på gården så man kan gå in och ut  utan att ha med sig 2 kg snö in i hallen varje gång =(

Sen ska jag gå bort med sopor för dom luktar inte gott precis.haha 
sen borde jag rensa ur alxnaders kläder för ni sitter tomt tajt på han, så blir dags att ta in lådan med en storlek större.
Han vä'xer så de knakar och lika fröet så =)

Får passa på nu medans alexnader sover middag, ja han sover nu för han var helt död där på slutet, fick ju nästan ruska liv i han, han sov nog innan jag ens hade hunnit lagt ner hans huvud mot kudden =)

Vad händer annars idag då??  jag vet inget... vet ni???

jaja får väl skriva senare annars hinner jag väl inte göra nått som jag hade tänkt =)


Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0