jul jul jul

Anton ligger i sängen å skriker och gråter, ja han vet väl om att han ska sova..Han är ju så trött men de ska vara samma visa hela tiden.

själv har man fått ett psykbryt snart att de är så mycket saker i köket som är i vägen och allt är så litet, jag kvävs här hemma snart. Ge mig en större lägenhet eller ett hus tack!

Har varit hos erica och kacklat av mig lite, skönt att få träffa hon igen och hoppas de inte dröjer allt för länge innan nästa gång. Blev bra många timmar vi satt där och bara pratade, jag liksom glömde bort tid och rum helt =)

Nu har jag gjort färdigt julskinka nummer 2 eftersom första försvann så fort för marcus måste ju typ ta 5 - 10 mackor varje gång han ska ta julskinka. men men denna gång var den på 3 kg om inte mer =)  å självklart så har marcus redan hunnit börja, undra om han är på  sin 2.a macka eller är det kanske 5.e ???

Nej ska väl ta en macka jag med innan jag blir utan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0